Підтвердження відомостей про бенефіціарів

З 28 квітня набув чинності Закон «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Окрім фінансової сфери він також зачіпає деякі питання корпоративної сфери, а саме подача інформації про структуру власності, бенефіціарів та підтвердження цих відомостей.

Розглянемо, які ж зміни відбулись в сфері корпоративного права та реєстрації підприємців в частині відомостей про бенефіціарів.

В першу був збільшений перелік документів, які подаються при реєстрації нових підприємств або про проведенні корпоративних змін. Тепер, як при реєстрації так і при кожній зміні необхідно додатково подавати інформацію про структуру власності та бенефіціара.

Структуру власності необхідно подавати у формі, яка має бути затверджена Кабінетом Міністрів. Це повинно відбутись в найближчі місяці, а поки що, можна обійтися без цього.

Також при кожній реєстрації необхідно подавати нотаріально посвідчену копію паспорта бенефіціара (бенефіціарів). Це необхідно робити, якщо паспорт оформлений у вигляді книжечки. Якщо ж бенефіціар отримав паспорт у формі картки, то цю вимогу виконувати не потрібно.

Також обов’язково подавати копію паспорту для іноземців. Окрім того, якщо засновником є іноземна юридична особа, то при кожній зміні до ЄДР необхідно подавати витяг з відповідного реєстру країни походження засновника, що підтверджує реєстрацію його юридичної особи.

Ще одним нововведенням є щорічне підтвердження відомостей про бенефіціара. Це щось на зразок подачі форми 6, яка декілька років тому була скасована. Однак тепер додатково до заяви про підтвердження потрібно також подати структуру власності та копії паспорту у випадку, як це описано вище. Підтвердження потрібно проводити щорічно протягом 14 днів з дати реєстрації.

Додатково варто зазначити, що за порушення вимог щодо надання інформації про бенефіціарів або підтвердження відомостей вводяться досить суворі штрафи для керівництва компанії (від 17000 до 51000 грн.).

Процедура підтвердження необхідно виконувати не всім підприємствам, а лише тим, засновником яких є інші юридичні особи.

Теги: ТОВ.

Реєстрація благодійного фонду 2022

Розповімо які благодійні організації можна створити в Україні, порядок їх створення та реєстрації, а також особливості реєстрації в умовах воєнного часу та обмеженого функціонування державних реєстрів

Трудові відносини в умовах війни

В даному матеріалі більш детально пояснимо як можна врегулювати відносини в трудовій сфері під час воєнного стану, що робити при фактичній неможливості виконувати роботу через бойові дії, які зміни бу

ПДВ в умовах воєнного стану

Зараз розглянемо основні зміни та деталі нарахування та ведення обліку податку на додану вартість в умовах війни, реєстрації податкових накладних та розрахунків коригувань та нарахування податкового к