Юридичні послуги в сфері корпоративних відносин

Реєстрація бізнесу

Початком господарської діяльності незалежно від форми є реєстрація. Юридична компанія «Санкам» проводить підготовку документів та реєстрацію суб’єктів господарювання різних форм власності. Також ми консультуємо щодо оптимальної форми господарювання залежно від виду підприємництва, обсягу доходу та інших особливостей.

Окрім зазначених нижче видів господарюючих суб’єктів, ми також проводимо реєстрації іноземних представництв, кооперативів, благодійних фондів, ОСББ.

Реєстрація ТОВ

Товариство з обмеженою відповідальністю — найбільш популярна форма ведення підприємницької діяльності в Україні і не тільки.

Для створення та проведення реєстрації ТОВ від клієнта потрібно:

  • назва;
  • місцезнаходження;
  • інформація про засновників (для фізичних осіб — ПІБ, паспортні дані, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків; для юридичних осіб — назва, ідентифікаційний код, місцезнаходження, директор);
  • інформація про директора (ПІБ, паспортні дані, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • розмір статутного капіталу та розподіл часток між засновниками;
  • види діяльності;
  • контактний телефон товариства;
  • побажання щодо статуту.

Ми здійснюємо:

  • підготовку документів;
  • супроводження підписання документів;
  • реєстрацію у державного реєстратора;
  • виготовлення печатки (за необхідності);
  • реєстрацію платником ПДВ або ЄП за необхідності.

Постановка на облік в податковій відбувається автоматично. Постановка на облік в Пенсійному фонді та інших фондах не потребується.

Строк 3-10 робочих днів, залежно від необхідності реєстрації платником ПДВ або ЄП.

Реєстрація ФОП

Фізична особа — підприємець реєструється за адресою свого місця проживання (реєстрації).

Для проведення реєстрації ФОП потребується:

  • довіреність, нотаріально посвідчена;
  • копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • види діяльності;
  • контактний телефон.

Ми здійснюємо:

  • підготовку документів;
  • реєстрацію у державного реєстратора;
  • виготовлення печатки (за необхідності);
  • реєстрацію платником ПДВ або ЄП.

Постановка на облік в податковій відбувається автоматично. Постановка на облік в Пенсійному фонді та інших фондах не потребується.

Строк 3-12 робочих днів, залежно від необхідності реєстрації платником ПДВ або ЄП.

Реєстрація ПП

Менш поширена форма господарювання, проте іноді використовується. Засновниками можуть бути фізичні особи.

Для створення та проведення реєстрації ПП від клієнта потрібно:

  • назва;
  • місцезнаходження;
  • інформація про засновників (ПІБ, паспортні дані, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • інформація про директора (ПІБ, паспортні дані, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • розмір статутного капіталу та розподіл часток між засновниками;
  • види діяльності;
  • контактний телефон;
  • побажання щодо статуту.

Ми здійснюємо:

  • підготовку документів;
  • супроводження підписання документів;
  • реєстрацію у державного реєстратора;
  • виготовлення печатки (за необхідності);
  • реєстрацію платником ПДВ або ЄП за необхідності.

Постановка на облік в податковій відбувається автоматично. Постановка на облік в Пенсійному фонді та інших фондах не потребується.

Строк 5-12 робочих днів, залежно від необхідності реєстрації платником ПДВ або ЄП.

Реєстрація АТ

Процедура створення та реєстрації акціонерного товариства значно складніша, ніж реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю або приватного підприємства.

Відповідно до Закону «Про акціонерні товариства» передбачено дві форми акціонерних товариств: публічне та приватне. Проте процедура створення приблизно однакова.

Зазначеним вище законом також регламентується порядок створення АТ, етапи, а також встановлюються вимоги до діяльності акціонерних товариств.

Строк створення АТ становить близько 3 місяців.

Реєстрація громадського об’єднання

Громадське об’єднання може функціонувати зі створенням юридичної особи або без такого створення.

Для створення ГО, як юридичної особи, від засновників потрібно:

  • інформація про назву та мету діяльності;
  • місцезнаходження ГО;
  • дані про засновників;
  • інформація про структуру управління ГО;
  • інформація кількісний та персональний склад керівних органів ГО;
  • інша інформація за потреби.

Ми здійснюємо:

  • розробку установчих документів ГО;
  • підготовку та проведення установчих зборів ГО, підготовку протоколу установчих зборів;
  • реєстрацію ГО в органах Реєстраційної служби Мінюсту;
  • реєстрацію ГО як неприбуткової організації в податкових органах (за потреби);
  • виготовлення печатки (за потреби).

Теги: ФОП, ТОВ.

Якщо порушені строки будівництва, що можна отримати від забудовника

При купівлі квартири в новобудові забудовники іноді порушують обумовлені строки здачі будинку. Чи можна в такому випадку інвестору отримати компенсацію за таке прострочення, якщо договором із забудовн

Заповіт чи дарування

В даному матеріалі роз’яснимо, що означає написати заповіт та укласти договір дарування, які правові наслідки має кожен з цих документів та які є відмінності. Також які ризики виникають для кожної зі

Отримати аліменти, якщо батько не записаний

Чи можна звернутися за отриманням аліментів, якщо батько не зазначений у свідоцтві про народження дитини? Що для цього потрібно та яку допомогу може надати сімейний адвокат. Про це розповімо у даному