Юридичні послуги в сфері корпоративних відносин

Реєстрація корпоративних змін

Юридична компанія «Санкам» проводить корпоративні зміни в підприємствах різноманітної форми власності від Приватного підприємства до акціонерного товариства. Також проводимо зміни щодо ФОП.

Зміна назви (імені)

Для зміни назви підприємства необхідна наступна інформація та документи:

  • діючий статут;
  • інформація про нову назву;
  • інформація щодо наявності патентів, ліцензій та інших документів, які потребують заміни;
  • інша інформація за потреби.

Ми здійснюємо:

  • підготовку необхідних документів;
  • проведення державної реєстрації зміни назви;
  • проведення змін в податковій інспекції, реєстрах ПДВ, ЄП;
  • заміну патентів, ліцензій тощо.

Для зміни імені ФОП необхідні:

  • Довіреність;
  • Дані про нове ім’я.

Зміна місцезнаходження (місця проживання)

Для проведення зміни місцезнаходження юридичної особи необхідні:

  • діючий статут;
  • інформація про нову адресу;
  • інформація щодо наявності патентів, ліцензій та інших документів, які потребують заміни;
  • інша інформація за потреби.

Ми здійснюємо:

  • підготовку необхідних документів;
  • проведення державної реєстрації зміни адреси;
  • проведення змін в податковій інспекції, реєстрах ПДВ, ЄП;
  • заміну патентів, ліцензій тощо.

Для зміни місця проживання ФОП необхідні:

  • Довіреність;
  • Дані про нове місце проживання.

Зміна директора

Для проведення зміни директора юридичної особи необхідні:

  • дані про юридичну особу;
  • інформація про нового керівника та дату призначення;
  • інша інформація за потреби.

Ми здійснюємо:

  • підготовку необхідних документів;
  • проведення державної реєстрації зміни директора;
  • заміну інших документів за необхідності.

Зміна учасників

Зміна складу учасників товариства відбувається з передачею часток від діючих учасників до нових.

Всі документи (в тому числі, договір) наша компанія може підготувати самостійно. Нам потрібні дані про підприємство та про учасників та їхні частки.

Ми здійснюємо:

  • підготовку необхідних документів;
  • супроводження підписання документів;
  • проведення державної реєстрації змін.

Зміна інших відомостей

Також Юридична компанія «Санкам» проводить інші корпоративні зміни, в тому числі:

  • зміну розміру статутного капіталу;
  • зміну КВЕДів;
  • зміну відомостей про підприємство;
  • зміну відомостей про ФОП;
  • реєстрацію та ліквідацію відокремлених підрозділів;
  • інші дії.

Щодо необхідних документів, вартості та строків – уточнюйте за контактами, вказаними на сайті.

Реорганізація підприємств

Юридична компанія «Санкам» проводить реорганізації підприємств. Є наступні види реорганізації:

  • злиття;
  • приєднання;
  • поділ;
  • перетворення;
  • виділ.

Ми маємо відповідний досвід в даній сфері, в тому числі і в частині погодження реорганізації з Антимонопольним комітетом України.

Щодо умов та строків дізнавайтесь за контактами, вказаним на сайті.

Теги: ФОП, ТОВ.

Реєстрація благодійного фонду 2022

Розповімо які благодійні організації можна створити в Україні, порядок їх створення та реєстрації, а також особливості реєстрації в умовах воєнного часу та обмеженого функціонування державних реєстрів

Трудові відносини в умовах війни

В даному матеріалі більш детально пояснимо як можна врегулювати відносини в трудовій сфері під час воєнного стану, що робити при фактичній неможливості виконувати роботу через бойові дії, які зміни бу

ПДВ в умовах воєнного стану

Зараз розглянемо основні зміни та деталі нарахування та ведення обліку податку на додану вартість в умовах війни, реєстрації податкових накладних та розрахунків коригувань та нарахування податкового к