ФОП

Фізична особа — підприємець є формою ведення підприємницької діяльності, яка не потребує створення юридичної особи. Разом з тим ФОП вважається окремим суб’єктом порівняно з просто фізичною особою.

Зареєструвати ФОП, провести зміни (адреса, прізвище, кведи), а також припинити діяльність дешевше та простіше, ніж це потрібно для юридичної особи. Проте для полегшення цих процесів, а також уникнення непорозумінь з державними реєстраторами та податковими органами, ми пропонуємо допомогу наших юристів.

Також ми надаємо детальні консультації по всіх питаннях щодо оподаткування, оптимальної групи єдиного податку, тощо.

Єдиний податок на час воєнного стану

Розглянемо режим оподаткування єдиним податком на час воєнного стану, хто може обрати цю систему оподаткування, як здійснюється звітність та сплата податку, на який час діють ці нововведення, співвідношення з ПДВ та інші особливості.

Державна реєстрація в умовах воєнного стану

Порядок здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в умовах війни, державної реєстрації нерухомого майна, визначено порядок доступу до реєстру, а також внесено деякі зміни щодо самого порядку державної реєстрації на час воєнного стану.

Розрахунок банківською карткою та РРО

Чи можна ФОП використовувати термінал для оплати банківською карткою і чи тягне це за собою обов’язковість використання РРО

Строк оскарження вимоги по ЄСВ

В даному матеріалі звернемо увагу на строки оскарження вимоги про стягнення ЄСВ та останню судову практику по цьому питанню. Наскільки швидко потрібно реагувати, щоб не пропустити строки та не бути позбавленим можливості захиститися у суді.

Списання боргів по ЄСВ для ФОПів 2021

Розповімо яка практика зі списанням нарахованого ЄСВ «сплячим» ФОПам сформувалася на сьогодні, які перспективи відкриває новий закон та хто може розраховувати на погашення боргів, а також що для цього робити.

Зміни податкового законодавства 2022: повернення перевірок і штрафів

Які зміни в оподаткуванні відбудуться з травня 2022 року, хто зможе користуватися пільгами щодо дотримання податкових строків, в які строки мають бути виконані податкові зобов’язання іншими підприємця

Реєстрація благодійного фонду 2022

Розповімо які благодійні організації можна створити в Україні, порядок їх створення та реєстрації, а також особливості реєстрації в умовах воєнного часу та обмеженого функціонування державних реєстрів