ФОП

Фізична особа — підприємець є формою ведення підприємницької діяльності, яка не потребує створення юридичної особи. Разом з тим ФОП вважається окремим суб’єктом порівняно з просто фізичною особою.

Зареєструвати ФОП, провести зміни (адреса, прізвище, кведи), а також припинити діяльність дешевше та простіше, ніж це потрібно для юридичної особи. Проте для полегшення цих процесів, а також уникнення непорозумінь з державними реєстраторами та податковими органами, ми пропонуємо допомогу наших юристів.

Також ми надаємо детальні консультації по всіх питаннях щодо оподаткування, оптимальної групи єдиного податку, тощо.

Строк оскарження вимоги по ЄСВ

В даному матеріалі звернемо увагу на строки оскарження вимоги про стягнення ЄСВ та останню судову практику по цьому питанню. Наскільки швидко потрібно реагувати, щоб не пропустити строки та не бути позбавленим можливості захиститися у суді.

Списання боргів по ЄСВ для ФОПів 2021

Розповімо яка практика зі списанням нарахованого ЄСВ «сплячим» ФОПам сформувалася на сьогодні, які перспективи відкриває новий закон та хто може розраховувати на погашення боргів, а також що для цього робити.

Звільнення від ЄСВ підприємців без доходу: особливості

В даному матеріалі ми більш детально опишемо, які саме підприємці і за яких умов можуть отримати звільнення від сплати ЄСВ, і чи насправді на це можна розраховувати. Розглянемо проблему лише в розрізі уже нарахованих боргів, що найбільш актуально.

Що робити якщо анулювали єдиний податок

Що ж робити, якщо податкова анулювала реєстрацію платником єдиного податку? Чи можна оскаржити таке рішення контролюючого органу, в якому порядку та чи є шанси на успіх? Про це піде мова далі.

Карантин продовжено до 11 травня 2020 року

Вчергове карантин, оголошений у зв’язку з поширенням хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом, було продовжено до 11 травня 2020 року.

Сплата ЄСВ ФОПом, який не вів діяльності

Надаємо інформацію щодо дій, якщо вам нараховано борги по ЄСВ, але підприємницької діяльності ви не вели. Чи можна не платити? ЧИ законно це нараховано та чи можна оскаржити.

Чи потрібно платити ЄСВ підприємцю, який не має доходу

Сплата ЄСВ підприємцем, який не вів фактичної підприємницької діяльності та не мав доходу за певний період. Чи справді це законно та чи можна довести в суді неправомірність відповідних податкових вимог. Аналіз судової практики.

Строк подачі відомостей про бенефіціарів продовжать

Можна розраховувати, що строк для подачі інформації про структуру власності та кінцевих бенефіціарних власників таки продовжать. Пропонується це зробити ще на 9 місяців, тобто до 11 липня 2022 року.

Пеня за прострочення сплати аліментів

В даному матеріалі ми розглянемо таке питання, як фінансова відповідальність за порушення строків сплати аліментів у вигляді пені. Який її розмір, як потрібно обчислювати та що потрібно зробити для її

Встановлення опіки над дорослим

В даному матеріалі детально розглянемо ситуацію визнання особи недієздатною та встановлення над нею опіки: куди потрібно звертатися, в якому порядку, хто має право звертатися та які є особливості.