Адвокат

Допомога адвоката в різних ситуаціях: житлові питання, сімейні відносини, бізнес, податки, послуги автоадвоката та інше. Підказка кваліфікованого юриста просто необхідна в багатьох справах.

Послуги наших адвокатів надаються за доступними та оптимальними цінами. Попередня коротка консультація та аналіз справи – безкоштовно.

Юристи та адвокати Sankam Law Firm постійно підвищують свою кваліфікацію, беруть активну участь в громадському житті.

Строки звернення до суду за захистом трудових прав

Для звернення до суду з будь-якого питання, в тому числі і по трудових спорах, законодавством встановлені відповідні строки. У сфері захисту трудових прав такі строки встановлені Кодексом законів про працю і залежать від суті спору.

Як можна виписати особу з житла

В даному матеріалі хочемо звернути увагу на проблемність питання виселення та виписки з житла. Відповімо – чи можна виписати співвласника. Також ще раз звернемо увагу на загальну проблематику питання виписки.

Строк оскарження вимоги по ЄСВ

В даному матеріалі звернемо увагу на строки оскарження вимоги про стягнення ЄСВ та останню судову практику по цьому питанню. Наскільки швидко потрібно реагувати, щоб не пропустити строки та не бути позбавленим можливості захиститися у суді.

Виграно справу щодо розрахунку боргу по аліментах

Нашим адвокатом успішно супроводжено справу по оскарженню дій державного виконавця щодо здійснення розрахунку заборгованості по аліментах.

Що потрібно, щоб отримати консультацію адвоката

Що потрібно щоб отримати повну і точну консультацію адвоката? Які документи та інформацію потрібно надати? Скільки це може коштувати та чому? Опишемо детально в цьому матеріалі.

Строки звернення до суду за захистом трудових прав

Визначення батьківства, оспорювання та визнання

В даному матеріалі спробуємо розглянути більшість ситуацій, які стосуються зазначення батька у відомостях про народження дитини. Коли достатньо звернення до органів РАЦСу, а коли потрібно йти до суду.

Як можна виписати особу з житла