Оновлення відомостей про бенефіціарів

З 11 липня розпочалася кампанія по подачі (оновленню) відомостей про бенефіціарних власників та подачі структури власності підприємств у відповідності до останніх змін до законодавства, про які ми вже писали.

У зв’язку з чим це потрібно робити та які саме зміни в законодавстві відбулися можете дізнатися з наших попередніх матеріалів щодо змін та в частині затвердження форми структури власності.

Зараз розглянемо що саме потрібно зробити для підтвердження (оновлення) відомостей про бенефіціарів. Кого це стосується? Та що конкретно потрібно зробити і в які строки.

В які строки та що потрібно

Отож, починаючи з 11 липня 2021 року протягом 3 місяців, тобто до 11 жовтня, майже всім юридичним особам (окрім органів влади, тощо) потрібно подати до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців документи для оновлення відомостей про бенефіціарів та структуру власності підприємства.

Які документи подавати

Необхідно подати наступні документи:

  • Заяву за встановленою формою;
  • Структуру власності підприємства за формою, встановленою Наказом Мінфіну;
  • Нотаріально посвідчені копії паспортів бенефіціарів — громадян України (якщо паспорт у формі книжечки). Якщо паспорт бенефіціара у формі ІД-картки, подавати її не потрібно;
  • Нотаріально посвідчені копії паспортів бенефіціарів — іноземців разом з перекладом.
  • Витяги з державних, банківських, судових або інших реєстрів, які підтверджують реєстрацію підприємства — засновника в іншій країні, якщо серед засновників є юрособи-нерезиденти. Витяг також має бути відповідним чином легалізований (апостилізований) та перекладений.

Якщо це буде зроблено до 11 жовтня, то додатково реєстраційний збір сплачувати не потрібно. Після цієї дати буде стягуватися судовий збір у встановленому розмірі.

Хто подає документи

Документи від імені юридичної особи має подавати директор або уповноважена особа за умови її включення до ЄДР або на підставі довіреності. При цьому довіреність від керівника має бути нотаріально посвідченою. Довіреність оформлюється від підприємства та підписується керівником.

Кого це стосується

Виходячи з рекомендації державних реєстраторів до отримання роз’яснень Міністерства юстиції таку процедуру мають провести усі юридичні особи, окрім органів влади, громадських об’єднань, релігійних організацій тощо.

Фактично всі комерційні юридичні особи мають виконати цю процедуру, незалежно від того, чи подавалися раніше копії паспортів і коли реєструвалася юридична особа. У всякому випадку до отримання додаткових офіційних роз’яснень більшість реєстраторів сприймають цю норму саме так і радять виконати встановлені процедури для уникнення штрафів.

Яка відповідальність

Як ми вже писали раніше, за невиконання передбачених вимог законом встановлена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу від 17 000 до 51 000 грн. Важливо відмітити, що штраф накладається не на підприємство, а на його керівника.

Наскільки реально такі штрафи будуть накладатися поки сказати не можемо, оскільки відповідної практики ще немає.

До кого звертатися

Підприємство може самостійно підготувати відповідні документи та відправити керівника до державного реєстратора для подачі. Вказані дії проводять державні реєстратори в ЦНАПах або ж нотаріуси.

Також можна звернутися до відповідних юридичних компаній, які надають послуги по підготовці та організації подачі потрібних документів та реєстрації їх в ЄДР. Наша компанія уже розпочала надавати такі послуги, тому раді будемо допомогти.

Теги: ТОВ.

Аліменти з нерідного батька

В даному матеріалі детально розглянемо питання стягнення аліментів з батька, який не записаний в актовому записі або виключений з нього. Хто саме зобов’язаний сплачувати аліменти, та за яких умов це з

Зміна розміру аліментів

В даному матеріалі хочемо звернути увагу, що розмір аліментів, який був встановлений, в подальшому можна змінити. Про те, як це зробити, хто має право вимоги і в яких випадках суму утримання може бути

Оновлення відомостей про бенефіціарів

Зараз розглянемо що саме потрібно зробити для підтвердження (оновлення) відомостей про бенефіціарів. Кого це стосується? Та що конкретно потрібно зробити і в які строки.